OLSZTYŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.

10-123 OLSZTYN UL. GRUNWALDZKA 21A

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKA

 

INSPEKTORA NADZORU DS. BUDOWLANYCH

LICZBA ETATÓW: 1 etat 

KWALIFIKACJE NIEZBĘDNE :

  1. Wykształcenie wyższe kierunkowe- inżynier budownictwa lądowego

  2. Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń

  3. Znajomość przepisów prawa związanych z prawem budowlanym i zarządzaniem nieruchomościami w tym umiejętność wykorzystywania ich w praktyce,

  4. Praktyczna znajomość programu kosztorysowego Norma

KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE

  1. Praktyczna znajomość zagadnień związanych z konserwacją i eksploatacją obiektów budowlanych

  2. Minimum 2 letni staż pracy po uzyskaniu uprawnień budowlanych

  3. Prawo jazdy kat. B

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  1. List motywacyjny

  2. C.V.

  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie

  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy

  5. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  6. Oświadczenie o niekaralności

  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych

  8. Oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku

INSPEKTORA DS. TECHNICZNYCH

LICZBA ETATÓW: 1 etat

KWALIFIKACJE NIEZBĘDNE :

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne

  2. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, sanitarnych, wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.

  3. Znajomość przepisów prawa związanych z prawem budowlanym i zarządzaniem nieruchomościami w tym umiejętność wykorzystywania ich w praktyce.

  4. Praktyczna znajomość programu kosztorysowego Norma.

KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE

  1. Praktyczna znajomość zagadnień związanych z obsługą, konserwacją i eksploatacją obiektów budowlanych

  2. Minimum 2 letni staż pracy po uzyskaniu uprawnień budowlanych

  3. Prawo jazdy kat. B

    WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

  1. List motywacyjny

  2. C.V.

  3. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  4. Oświadczenie o niekaralności

  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych

  6. Oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku

     

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w siedzibie Spółki w sekretariacie do 5 lipca 2021 r. lub pocztą na adres OTBS Sp. z o.o., 10-123 Olsztyn ul. Grunwaldzka 21A. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną zaproszeni na rozmowę wstępną.

Dodatkowe informacje tel. 89 524 15 07